Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

Εγκαιροφλεγείς στιχοπλοκίες.


Διαγουμίζεις τις λέξεις ,με ευκολία μεγάλη,

συχνά αντιστρέφεις ,το μαύρο σε άσπρο,

διασπαθίζεις με βιάση, πολύπλοκες έννοιες,

δολοπλοκίες υφαίνεις ,με τελίτσες και κόμματα.


Συχνά περιγράφεις ,ιστορίες κάποιων τρίτων,

μα απλά κανακεύεις ,κρυφές ματαιοδοξίες

και όταν υποκύπτεις ,χαρίζεις παρρησίας

καλότεχνων στίχων ,πλεγμένων με θέλξη.


Στα καλά σου συχνάζεις στα στέκια ζωγράφων

στις μαύρες σου ,αρχίζεις πολιτικές συζητήσεις

και στις γκρίζες τις ώρες σου ,πικρόχολα γράφεις

κάμποσα γράμματα, χωρίς παραλήπτες...



Θυμάμαι που κοίταγες τις άδειες σελίδες,

τότε που μάθαινες,τον λόγο να δράττεις.

Κρυφά σαν μου σφύριξες το mondus operandi....



"Στοιχίζω τις λέξεις σαν στρατιωτάκια,ανάλογα με το βάρος και το ύψος τους.

Αρχίζω μια μια να τις σκαλίζω και να τις ελαφραίνω απ`τα περιττά τους βάρη.

Μετά τις βάζω στην μπρίζα να φορτίσουν,και μετά τις σφηνώνω την μια μες`την άλλη,αλλά δεν φτιάχνω ενα απλό φράγμα,φτιάχνω ένα ηλεκτροφόρο κάστρο,να μην μπεί κανένας χωρίς κίνδυνο χωρίς ρίσκο,αλλοιώνω με επιμέλεια το νόημα των φράσεων που τόση κούραση είχε για να το γευτώ.

Και κάπως έτσι φτιάχνω ένα ποίημα."

5 σχόλια:

fotini είπε...

χριστε μου!!!!!

ενα ποιημα ξεγυμνωσε τον εαυτο του κ τον εντυσε αδιαφανη!

εκπληκτικο!!!

Ανώνυμος είπε...

Θα τα λεμε μαζι καποια στιγμη
τα ποιηματα στα μπαρακια
πινοντας εσυ μπολικο αλκοολ
και εγω ελαχιστο με μπολικα
παγακια...

μην σε φοβιζει αυτο
το "ξεγυμνωμα", ειναι
ομορφο και δειχνει θαρρος

συνεχισε, μου αρεσει

HELIASTER είπε...

Fotini
Xάρηκα που χάρηκες και μακάρι να μπορούσα να σε κάνω να χαρείς περισσότερο.Και μ`αρέσεις που σου άρεσε γιατί το κράμα ευαισθησίας και ευθύτητας που έχεις είναι πολύτιμο και σπάνιο και φτιάχνετε κάτω από σπάνιες συνθήκες να είσαι καλά.Πάντα καλοδεχούμενη.


Ανώνημος
Θά ήθελα να σας επιστήσω την προσοχή ότι δεν πίνω με αγνώστους στα μπαρ,εκτός αν κερνάνε η αν υπάρχει Jack.ΔΕυτερον αν βρεθούμε θα πιούμε τα ισόποσα και δεν θέλω ζαβολιές.Το δικαίωμα του εκτείθεσται και κουκουλοφορείται είναι για μένα ισοδύναμα σαν στάσεις.
Τριτον και εσείς μου αρέσετε..

Ανώνυμος είπε...

...παιδιά αν πάτε για ποτό, να έρθω κι εγώ.
Κερνάω...
Εμένα...
...που τελευταία ξέπεσα...
και δεν πίνω πια...

Από το ποίημα σας μου άρεσε ο τίτλος, τα σημεία στίξης και η προσπάθεια σας να πετύχετε ομοιοκαταληξία.
Συγχαρητήρια! (νομίζω πως έχουμε συναντηθεί κάπου ή δεν είστε εσείς?)

pandiony είπε...

’’στρατηγέ μου’’ (χαχαχ)
γλυκό το ποίημα σας
Jack amaretto
τόσο που θα ήθελα
να μου λέγατε για ποιόν γράφεται
να διαβάσω κι εγώ..

φιλια αστερία του ήλιου