Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Επιτέλους,βάλτε μια τάξη...

Βρώμικα μηχανουργεία του μυαλού μου σταματήστε πρώτα απ`όλα να κάνετε φασαρία σε ώρες κοινής ησυχίας,
σταματήστε τώρα ,να σφυρηλατείτε με θόρυβο εκδικήσεις,
να ελασματοποιήτε πλάνες,
να περιελίσσεται γεννήτριες δολοπλοκιών και να γαλβανίζετε εκτιμήσεις.
Σταματήστε να βρομίζετε τα πεζοδρόμια του λιμανιού.
ΤΏΡΑ..
Ψυχαναγκαστικές μου συνάψεις ,
σταματήστε να περιφέρεστε απειλητικά σαν τα ΜΑΤ και να χτυπάτε τα ρόπαλα σας στις ασπίδες απειλώντας την κάθε φυγή απ`την ρουτίνα και την επανάληψη.
Σαν κίνημα απεργών καταντήσατε νευρώνες μου.
Γιατί να κάνετε στάση και διαδήλωση σήμερα,πάνω στα πιο κρίσιμα προβλήματα που θέλουν επειγόντως λύση και η κάθε μοναχική αναλαμπή σας κατάντησε πια σαν οκνηρός απεργοσπάστης να δημιουργεί περισσότερα προβλήματα στην παραγωγή απ`αυτά που έμελλε να στέρξει.
Νοσοκομεία της υπόφυσης γιατί επιμένετε να αυτοθεραπεύεται πάσα ανίατη νόσο που θα έπρεπε να έχει εξαφανισθεί εδώ και χρόνια???
Και εσείς μικρές μου άστατες σκέψεις σαν ταξιτζήδες χώνεστε σ`άλλες λωρίδες χωρίς φλας και κουβαλάτε 3-4 μαζί για να τους πάτε όπου θέλετε εσείς και όχι όπου πάνε.
Κονσερβοποιείες του δεξιού μου λοβού,
σταματήστε μέσα σ`αυτή την κρίση να παράγετε και να ποστιάζετε στο τέλος της γραμμής παραγωγής τεράστιες ποσότητες απ`τις ίδιες αδιάθετες κονσέρβες.
Άσε και λίγο να καταναλώνουμε το φρέσκο να γλυκάνει την μέρα μας.
Βλοσυρέ μου δικαστή και λιγδερέ μου δικηγόρε σταματήστε τους θεατρινισμούς σας γιατί ξέρω ότι τα συμφωνήσατε κάθε φορά να βγαίνω λάδι χορηγώντας μου απαλλακτικά βουλεύματα λόγω αμφιβολιών.
Και εσείς των πεδιάδων του αριστερού μου λοβού σταματήστε να σπέρνεται και να φυτρώνουν αυτά τα υβρίδια που μοιάζουν με καρπούς χωρίς κουκούτσια,χωρίς γεύση που απλώς μας θυμίζουν κάτι φρέσκο. Μην καλλιεργείτε τίποτα ,αγρανάπαυση. Τέλος...
Και εσύ που δεν στεγανοποίησες τους βόθρους όταν έπρεπε, ρούφηξε τα όλα και πέταξε τα επιτέλους μακρυά από δω... γιατί σε βλέπω.
Τώρα τι να πω σε εσένα Υπερεγώ μου, ακόμα και τώρα που σε κατάντησα γέρικο σκυλί να λιάζεσαι στο πίσω μέρος της αυλής μου,
ακόμα και τώρα μου την στήνεις και τους υποκινείς σ`αυτή την φασαρία??
Ακόμα γαβγίζεις ,που σε τάισα με τα πιο λεπτεπίλεπτα φαγητά και σου πήρα τα πιο ωραία ρουχαλάκια,
που σε πήγα τόσες βόλτες για κατούρημα παντού?
Ακόμα ένα άπληστο κολόσκυλο είσαι, που γαυγίζει...?
Άντε μετά να κυβερνήσεις σ`αυτό το μπάχαλο,
....κατάντησα Ελλάδα....

5 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Χαχα μου άρεσε το φινάλε,
Κατάντησα Ελλάδα!
Τόσο χάλια δηλαδή.
Όλα της ζωής τερτίπια είναι μην φοβάσαι.
Μια θα είσαι ψηλά και μια χαμηλά.
Την μια θα σε πετροβολούν τα λάθη και την άλλη θα σε χαϊδεύουν τα σωστά.
C'est la vie!!

Καλημέρα !

Ανώνυμος είπε...

Τα της αυτοκριτικής αν και σαφώς περισσότερο φρονώ πως έδωσαν χέρι βοηθείας στην κριτική περί Ελλάδας.
Αγιάζω λοιπόν τα μέσα και επικροτώ τον σκοπό!


Καλημερούδια σας.

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Είναι τελικά πολύκλοκο όργανο ο εγκέφαλος, ανεξερεύνητο.
Α ρε ελλαδάρα και εμείς ελληναράδες.

HELIASTER είπε...

Αναστασία
Για αυτό όπως έλεγε ο Μαθουσάλας
"ζήσε έντονα,πεθανε νέος".

Pandora
"La fine giustifica i mezzi"
ΝΙCOLO M.
Εντέλει η αγαπημένη σου πόλη είναι η Φλωρεντία...

Αρωγή
Εντέλει έχει βρεθεί τρόπος για να κατανοηθεί ο εγκέφαλος των ανθρώπων.
Απλώς τους κάνεις πανέ...Χωρίς σωτάρισμα και ξεμπερδεύεις.

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια σε σας και τα μέλη σας !

(Το χέρι μου.)