Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Προς την αυτοδυναμία



Έκανα ένα κόμμα,κάλεσα τον θείο μου,τον μπατζανάκη μου,τον γιό τον μπάσταρδο της ανηψιάς μου,τον μπάρμπα του Λευτέρη του περιπτερά που παίρνω τσιγάρα.
Η αρχή μας ήταν "Οι ΕΜΕΙΣ ".
Πήρα 31%.

Ξαναέκανα ένα κόμμα για να έχω αυτοδυναμία.
Κάλεσα μαζί και τον δικό σου μπατζανάκη,τον δευτεροξαδελφό σου,την ΔΕΛΤΑ της γειτονιάς σου,τον καντηλανάφτη της εκκλησίας σου.
Το ονόμασα "ΕΣΕΙΣ".
Πήρα 31%.Οι προηγούμενοι είχαν φύγει.



Σκέφτηκα δε πα να μη πώ,θα το αντιμετωπίσουμε ταξικά το θέμα.
Συσπείρωσα όλους αυτούς που θέλαν να ζούν σε βάρος των άλλων.
Πήρα 49%.Παρα λίγο σκέφτηκα.




Ξανασυσπείρωσα όλους αυτούς που δεν θέλαν να κάνουν τίποτα.
Πάλι 49%.Γαμώτο.






Ξαναδοκίμασα και πήρα μαζί μου τους απλούς,αφού υποσχέθηκα ότι θα κάνω μόνο συλλογικά ρουσφέτια για 100 άτομα και πάνω.
Πήρα 6%.Πήγαινα απ` το κακό στο χειρότερο.





Kατάφερα και ένωσα τους καθαρά ιδεολόγους απ` τον κάθε χώρο και το ονόμασα "ΑΥΤΟΙ".
Πήρα 1%. Πανωλεθρία.








Τότε σκέφτηκα και έκανα ΤΟ ΚΟΜΜΑ.Το ονόμασα" Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ"
και σάρωσα τις εκλογές.
Πήρα 94%.


Ικανοποιημένος την κοπάνησα σ`ένα ωραίο νησάκι,αφήνωντας τους ιστορικούς να εξιστορήσουν στο μέλλον την πολιτική μου επιτυχία, και τους συμπολίτες μου να ρίχνουν μπουκέτα ο ένας στον άλλο για να βρούν μια θέση στον ήλιο...


2 σχόλια:

*little painter..* είπε...

γροθια στο στομαχι...:O

HELIASTER είπε...

Ρίξε και εσύ μια γροθιά μπορείς.
Αλλιώς να τρώς καλά και να κάνεις κοιλιακούς.