Τρίτη 12 Μαΐου 2009

Είμαι ένας παλμός του Gong




Eίμαι ένας παλμός του GONG.







Eίμαι ένας παλμός του GONG.


Επαναλαμβάνωμαι συνεχώς με μεγαλύτερη ένταση ,

με μεγαλύτερη συχνότητα.

Σας διαπερνώ κάθε στιγμή σε κλάσματα.

Παραμένω μέσα σας σαν τριγμός δοντιών.

Όταν φεύγω με ακούτε σαν βούισμα που μένει στα αυτιά σας, σαν σφύριγμα που διαρκεί όσο του δίνετε σημασία,και όσο δεν του δίνετε..

Είναι ο παλμός της καρδιάς μου, που σημαίνει δυνατά,όλο και πιό δυνατά,
σε πιό μεγάλη συχνότητα,με μεγαλύτερη ένταση..


Είμαι ένας παλμός του GONG.

Mε χτυπήσατε από συνήθεια μα τώρα επιμένω να σημαίνω,
να σας διαπερνώ,και έτσι σας νιώθω.


Πλέον δεν έχετε ασπίδες,βρίσκομαι στο αίμα σας,στην σκέψη
σας,και σας συμπαρασύρω στον ρυθμό.






Είμαι εδώ για νας σας αναγείλλω την άφιξη.





Είμαι ένας παλμός του GONG.



Χτυπάω από εσάς για εσάς..






Είμαι ένας παλμός του GONG.






Yπάρχω γιά λίγο απλώς απ`την δράση σας..














3 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Μέσα από τον θόρυβο γεννιέσαι και σε αυτόν πηγαίνεις...
Ήχος δυνατός που ταξιδεύει μέσα μας..

Elias Yian είπε...

Μπορείς να το ακούσεις λίγο πρίν ηχήσει,ταξιδεύει στον νού ,έρχεται πριν το καλέσεις ,αναγγέλει άφιξη κοίταξα την λίμνη και το είδα , πάλλομαι μαζί του..

HELIASTER είπε...

Όταν οι παλμοί μας ενωθούν και γίνουν ένας σε όλες τις συχνότητες δεν θα χρειάζετε καν να μιλάμε ,απλώς θα γνωρίζουμε...